Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Algemeen

Is het mogelijk om een logo op een naambord te plaatsen?
In heel veel gevallen is dat mogelijk. Indien u een logo op een naambord wenst, dan maken wij graag een passende offerte voor u. U kunt uw verzoek indienen via ons contactformulier of [email protected]

Wat is het verschil tussen de bordkleur en de inlakkleur?
De bordkleur is achtergrondkleur en inlakkleur is de kleur van de tekst. Bij een naambord met een voor- en achterplaat wordt de voorplaat contra ingekleurd.

Hoe lang geeft de verlichting van solar verlichte naamborden licht?
De tijd dat een verlicht naambord met solar (zonnepaneel) licht geeft, is afhankelijk van de intensiteit van de zon en het daglicht.
Om een indicatie te geven:

  • Na een bewolkte dag: maximaal 4 uur.
  • Na een zonnige dag: maximaal 10 uur

Is het mogelijk om mijn bestelling te wijzigen?
Het is helaas niet meer mogelijk om uw naambord te wijzigen zodra deze in productie is gegaan. Belt u ons op 072-8888636 om te informeren of een wijziging nog mogelijk is.

Levering

Wat is de levertijd?
De levertijd verschilt per product en staat bij elk product aangegeven. Een indicatie van de levertijd is te vinden op onze pagina levertijden.

Betalen

Met welke betaalmethoden kan ik betalen?
U kunt bij ons betalen met iDeal, Bancontact, KBC/CBC Payment Button, Belfius Direct Net, SOFORT Banking, PayPal, Creditcard of via een overboeking.

Is betalen bij jullie veilig?
Ja, we werken samen met onze betalingsprovider Mollie. Mollie heeft een vergunning en is PSI-DSS gecertificeerd.

Contact

Is het mogelijk u telefonisch te bereiken?
Natuurlijk! U kunt ons altijd bellen op 072-8888636. Mochten wij niet aanwezig zijn, dan bellen we u terug nadat u de voicemail heeft ingesproken.

Top